LAATUA JA TEHOKKUUTTA TERVEYDENHUOLLON PROSESSEIHIN
Lue alla olevista asiakastarinoista kuinka olemme onnistuneet palvelemaan terveydenhuollon asiakkaitamme.
Lappica: Aikaa säästävä puheentunnistusratkaisu vaivattomasti työterveyden käyttöön
Nopea käyttöönotto ja tarkka tunnistustulos olivat juuri sitä, mitä Työterveys Lappican henkilökunta tarvitsi arkensa sujuvoittamiseksi. Lappican kanssa sovittiin puolen vuoden pilotista, josta tehtiin mahdollisimman matalan kynnyksen kokeilujakso. Ratkaisu muutti merkittävästi arkea, kun sanelut saatiin nopeasti käyttöön.
THL: Räätälöity kielimalli sujuvoittaa oikeuslääketieteellistä kirjaamista
Huomattava osa oikeuslääketieteen ammattilaisten arjesta kuluu tiedon kirjaamiseen. Lingsoft toi puheentunnistuspalvelun osaksi Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen oikeuslääketieteen saneluprosessia. Puheentunnistuksen avulla asiakirjojen käsittelyaikoja on saatu lyhennettyä dokumentaation laadusta tinkimättä.
Auria: Kullan louhintaa potilaskertomuksista
Vapaana tekstinä kirjatun potilastiedon koneellinen hyödyntäminen on haastavaa, sillä yksinkertainenkin asia voidaan ilmaista lukuisin eri tavoin. Lingsoft vastaa Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin tietoaltaan indeksoinnista ja tekstinlouhinnasta yhteistyössä Auria Palveluiden kanssa.
Tampereen kaupunki: Laadukasta kirjaamista puheentunnistuksen avulla
Tampereen kaupungin sosiaalipalveluiden työntekijät innostuivat Lingsoft Speech Service -puheentunnistuspalvelun käytöstä asiakasdokumenttien kirjaamisessa. Kirjausten nopeutuessa ja laadun lisääntyessä käyttäjille jäi paremmin aikaa varsinaiseen asiakastyöhön.
Tekstinkäsittelyn laatutyökalut terveydenhuollossa
Lingsoftin terveydenhuollon tekstinkäsittelijöille tarjoamat puheentunnistus- ja laatutyökaluratkaisut sujuvoittavat ammattilaisten arkea ja tekevät työnteon mielekkäämmäksi. Samalla potilasdokumentaatio tehostuu.