Puheteknologia säästää kustannuksia

Katso esitys

Onko Contact Centerisi ruuhkautunut tulevista puheluista? Joutuvatko Contact Centerin työntekijät vastaamaan jatkuvasti toistuviin kysymyksiin? Voisitko saavuttaa kustannussäästöjä automatisoimalla osan palvelusta?

Ratkaisu: Puheteknologialla Contact Centerit ovat aina auki, purkavat puheluruuhkia ja säästävät kustannuksia. Lingsoftin puheentunnistus ja puhesynteesi integroidaan Contact Center -järjestelmäntoimittajasi kanssa järjestelmään. Lingsoftin asiantuntijat selvittävät käyttötilanteet ja mallintavat toistuvat asiakaspalvelutilanteet. Puheentunnistin opetetaan tunnistamaan palvelussa tarvittavat sanat. Contact Center -järjestelmään integroidun puheentunnistusjärjestelmän ansiosta järjestelmän käyttöönotto on nopeaa ja säästöt huomattavia.

Katso tästä esimerkkejä Lingsoftin puheentunnistusratkaisuista:

Automaattinen tiedotepalvelu
Asiakaspalvelun automatisointi

Jos haluat lisätietoja automatisoitujen puhelinpalveluiden mahdollisuuksista, ota yhteyttä Lingsoftiin info@lingsoft.fi.