Lingsoft® 

JHL työttömyyskassa - eEmeli-puhelinkassa

Valitse kieli  
Hae sivustolta  
 Powered by Lingsoft®
Search Expander
Lue lisää

Parantaakseen puhelinasiakaspalvelua ja sen tavoitettavuutta JHL:n kassa otti käyttöön 2009 puheentunnistukseen perustuvan automaattisen puhelinasiakaspalvelun. Sen tarkoituksena on siirtää asiakaspalvelua kuormittavien rutiinitehtävien hoito osittain puheentunnistusautomaatin tehtäväksi. Näin asiakaspalvelun puheluruuhkat helpottavat ja puhelinpalvelusta tulee ympärivuorokautisesti toimiva palvelu.

”Palvelu parantaa työprosessia ja nopeuttaa asioiden käsittelyä. eEmeli-puhelinkassan avulla jäsenillä on mahdollisuus tehdä jatkohakemus tai saada tietoa ansioturvahakemusten käsittelytilanteesta sekä omasta maksutilanteesta silloin kun se heille itselle parhaiten sopii. Samalla menetelmä antaa puhelinpalvelun henkilöstölle lisää aikaa palvella jäseniämme niissä asioissa, joissa henkilökohtainen neuvonta ja opastus ovat välttämättömiä,” toteaa JHL:n kassanjohtaja Pasi Koskinen.

Puhelun kulku

  1. Heti palvelun aluksi automaatti kertoo hakemusten yleisen käsittelytilanteen työttömyyskassassa. Kaikille soittajille avointa tietoa.
  2. Tunnistautuminen henkilökohtaiseen asiointiin
  3. Ansioturvan uusia hakijoita automaatti ohjeistaa ja neuvoo yleisimmissä kysymyksissä.
  4. Vanhat hakijat voivat automaatin välityksellä
    • uusia kokonaan työttömän tai lomautetun hakemuksen,
    • saavat tietää jo maksettujen päivien lukumäärän, oman hakemuksen saapumispäivän ja sen käsittelytilanteen.
  5. Myös ansioturvan edellisen ja seuraavan maksupäivän voi selvittää automaatin välityksellä.


  6. Siirry JHL.n eEmeli-palveluun
    Kuuntele esimerkkipuhelu

     
    Avainsanat   Tulosta   RSS


    Microsoft® Gold Certified Partner    Adobe® Solution Partner    Valtionhallinnon puitesopimustoimittaja    SDL | LSP Partner Program | Advantage Plus Partner




Copyright ©1986-2016, Lingsoft Oy.